Странице

недеља, 30. новембар 2014.

Welcome, iliti DOBRODOŠLI na ovom našem srpskom jeziku

Dragi moji, ako ima ljudi koji ovo uopšte čitaju,
hmm... Pa, dobrodošli?

Odmah da izneverim, ili možda i razveselim neke od vas, ovo neće biti još jedan modni blog sa silnim tutorijalima i tako tim.

Jednostavno, htela sam mesto na kom mogu da izrazim svoje mišljenje o svemu, jer u današnjem društvu ne možeš da kažeš nešto a da te drugi ne osuđuju.

Iako napravljen radi zabave, na blogu će te verovatno naći i dosta ozbiljnih tema o kojima ću pisati.

Pisaću o svemu. Većinom će biti hejt zato što ja jesam žešća hejterka (#sorrynotsorry) ali biće svega. Sem mode, tutorijala o tome kako da uradite kosu i nokte i šta da obučete za dejt. Ne, toga ima dosta, potražite drugi blog, ovde to nećete nači.

DUBOKO SE IZVINJAVAM ako se neko uvredi zbog nečega što ovde napišem.
Blog je napravljen zbog toga, ako te vređaju takve stvari, samo izađi i ne vraćaj se. Izvini, ali nisi potreban ovde.

Okej, samo da vam kažem, ne verujem da će blog uspeti, ne očekujem ni preglede niti šta drugo. Ovo ne radim zbog toga. Ovo radim da bih mogla da izrazim svoje mišljenje, i to i radim.

I da, znam da smaram. Ne moraš ti posebno to da mi pojašnjavaš. Hvala.

I ako si pročitao ovo, pa, hvala ti.

Ugh, prvi post je uvek najdosadniji.

Inaće, hvala svima koji pročitaju i možda i nastave da prate moj blog. Volim vas (iako mrzim sve).

Love, Anon.

P.S. Ne očekujte sve ovako pravilno napisano sa š,č,ć,ž,đ... i ostalim s...stvarima(da, to sam htela da napišem) ne nameravam da pišem jedan post pola sata i posle toga još toliko ispravljam sve. Žao mi je, ali ne.

Нема коментара:

Постави коментар