Странице

уторак, 2. децембар 2014.

Busevi, ugh -Hate post no. #1

Razmisljala sam o cemu da pisem, i stvarno, imam toliko na umu ali jednostavno ne idu reci.
Isla sam danas sa drugaricama kuci sa privatnog casa, i pricala sam im o blogu i pokusala da objasnim da moj blog nije tipican fashion blog i tako to, i razmisljala sam sta da kazem, kako da pojasnim sve to.
Prvo sto mi je palo na pamet je ono prvo sto sam ugledala, autobus.

Okej, ja MRZIM autobuse. Redovno se vozim njima jer je najlaksi i najjeftiniji nacin da brzo odes sa jednog kraja grada na drugi. Da, idem autobusom, ali ides i ti. Nisi bolji od mene, cao.

Nego, kad sam krenula da pricam, spomenula sam buseve i na pocetku mi je bilo glupavo i besmisleno, pisati o tako necemu, ali morala sam da podelim moju tugu i moj bes sa vama.

A sada,
5 RAZLOGA ZASTO MRZIM AUTOBUSE.


1. Iako uvek krenem ranije, MNOGO ranije, i poznata sam po tome sto uvek dodjem pre vremena cak i kada svi ostali kasne, ali kad idem autobusom moram krenuti NEVIDJENO RANO da bi stigla negde na vreme.
Uvek, ALI UVEK kada zurim negde, autobus mi ode ispred nosa i sledeci uvek mora da kasni. Tako da autobus umesto 10 minuta cekam 20, i to mi se redovno desava. 
Onda, kada poranim, desi mi se da taman kad stignem na stanicu dodje autobus, i onda moram da stojim i da cekam ono zbog cega sam dosla gde god da sam dosla. Ugh.

2. Glasan je. 
Okej, sada mozda ovo vama izgleda trivijalno ali POKUSAJ DA SLUSAS MUZIKU U AUTOBUSU zato sto jedino tako mogu njime da idem, i nikad, ali NIKAD ne mogu da cujem.
Ja sam poznata kao malo ogluva osoba kojoj moras tri puta ponoviti nesto da bi mogla da te cuje, pa zato ljudi cesto odustaju od toga da mi govore stvari, sto dovodi do toga da ja moram sama da saznam ili da gledam u pasulj.
Okej, ja sam veoma introvertna osoba i ne volim velike grupe ljudi, bolje se osecam sama ili u malim grupama ljudi nego u velikoj guzvi, kako bi rekli, veoma sam antisocijalna, i moje slusalice mi mnogo pomazu u tome da izbegavam ljude. Verujte, kada dve babe koje sede iza vas pricaju o svojim unucima i zale se na male penzije, i vi bi ste zeleli da mozete jednostavno da ih "zamutirate" ili utisate sve to- I ETO VAM SLUSALICE.
 ALI NI TOLIKO NE MOGU DA IMAM DA MOGU DA SLUSAM MUZIKU DOK SE VOZIM, NEGO MORAM DA CUJEM TAJ UZASAN ZVUK AKUMULATORA I DETE KOJE PLACE NA KRAJU BUSA DOK MAMA LAKIRA NOKTE. 
Ugh. Izvinite, ali pogadja me.

3. Ljudi.su.u.njemu.ugh.
Kao sto sam ranije rekla, veoma sam introvertna i antisocijalna.
Iako vecina buseva koja meni treba nije prepuna, ponekad moram uzeti neki u kome su ljudi kao sardine u konzervi I ONDA SE DRZE ZA ONE RUCKE I PODIGNU SVOJE RUKE SA SVOJIM SMRDLJIVIM OZNOJANIM PAZUSIMA PLEASE PEOPLE COME ON! 
Izvinjavam se. Jos jednom.
Ali, ajde, to mogu da razumem, okej ljudi su ljudi, ne mogu protiv toga, pogotovo sto sam navikla sa 3 godine sedenja u prvoj klupi na biologiji, ali kad neko proba da prica samnom u busu, ugh.

"Izvinite, random gospodjo koju prvi put u zivotu vidim, ne ne znam vaseg unuka ne znam ni ljude iz moje skole a kamoli vaseg unuka sa drugog kraja grada ugh i ne gospodjo ne mislim da je vas unuk sladak, izvinite me na trenutak dok odem i iskocim iz busa u pokretu, hvala"

4. Okej, ja sam ona osoba koja ce uvek pustiti stariju osobu ili osobu koja je trudna ili ima dete na mesto na kojem sedim, ali NEMOJ DA ME GLEDAS POPREKO AKO IMAS 30 GODINA I POTPUNO SI ZDRAVA I IMAS STIKLE I SUKNJA TI JE KRACA OD REDOVNOG VIDEA JACKSFILMSA ( YouTuber, izvinjavam se na ovome ako ga neko zna i gleda, on je jedan od mojih omiljenih YouTubera tako da hvala na hejtu, nije potreban).
I nikad mi ji nije problem da stojim, sa svojih 14 godina.
E ALI ONDA KAD VIDIM ISTU TU MACKU OD PRE POLA MINUTA KAKO SEDI, I TRUDNICA STOJI NAD NJOM PA MAJKE MI POLUPALA BIH JOJ GLAVU.
ugh.

5. Ipak, nesto najgore kod buseva su vozaci.
AKO VIDIS DA TRCIM KA AUTOBUSKOJ, TI STOJIS I CEKAS ME, STO CU JA NARAVNO POMISLITI POSTO NE ZATVARAS VRATA, A NIKO NI NE ULAZI NI NE IZLAZI, NEMOJ MI ZATVORITI VRATA PRED NOSOM UGH MRZIM TE.
I uvek redovno platim kartu, i uvek me popreko gleda i ugh ZASTO SI KRENUO DA VOZIS TEK SI MI DAO KARTU PASCU COVECE INERCIJA ALO?
Hmm, da, imam veoma slabe zivce.

Inace, hmm, da.

Dragi autobusu, MRZIM TE.

Tvoj, Anon.


Inace, da, hvala sto ste citali i nadam se da su vam bili zanimljivi ovi moji izlivi besa.

Love, Anon.

Нема коментара:

Постави коментар