Странице

понедељак, 1. децембар 2014.

Hello December...

Nisam mislila da cu ikad pisati ovako nesto, ali WeHeartIt me je inspirisao (LAME I KNOW) i odlucila sam da uradim ovo "nesto", ne znam ni kako da ga nazovem.
I vi mozete uraditi ovo, poslati mi link na kraju decembra i procitacu svaki.
Mada ne verujem da ce neko ovo uraditi.
#loser.
Mislila sam, da svakog dana u decembru ( posto sam se PRVI PUT setila necek dobrog na prvi dan u mesecu ) napisem po jedan quote, ili tekst iz neke pesme, moja razmisljanja ili BILO STA sto mi padne na pamet, i na kraju meseca, to jest za Novu godinu, postavim sve to ovde, u jednom postu.

Pravila: (Da, napravila sam pravila, okej?)
1. Sta god napisala, ne sme biti predugacko. Samo nesto na brzinu svakog dana.
2. Ako slucajno zaboravis da napises nesto za jedan dan, NE SMES dopisivati. Onda sve ovo nece imati smisla.
3. Budi inspirisan i nadji stvari koje te inspirisu.
-Ako budem bila raspolozena, za svaki dan cu preporuciti po jednu pesmu.
4. NEMA GRANICA!!! Mozes da pises sta god hoces.

Ako se odlucite da uradite ovo, obavestite me u komentarima da mogu da proverim vas blog, a mozda ga i pocnem pratiti, ako mi bude zanimljiv :)

Hmm, pa dobro, nadam se da ce ovo biti zanimljivo ^_^

Pisacu jos jedan post veceras, mozda napisem i 2 :)

Hvala sto ste citali,

Love, Anon.

Нема коментара:

Постави коментар