Странице

среда, 10. децембар 2014.

Liebster Award TAG

Okej, ne volim ove TAG postove, ali jedna osoba, to jest March Baby Dreamer  me je "nominovala" jelte, pa ajde:3
Prvo, izvinjavam se sto nisam bila tu sad par dana.
Sada, Liebster Award Tag.



10 cinjenica o sebi:
- Volim da citam.
- Dobro ( i bolje od dobrog) mi ide engleski, a zato nemacki nikako -.-' ...
- Velika sam fangirl. #feels
- Tumblr? -Tumblr.
-Ispravicu te 97% slucajeva ako napravis gramaticki gresku, i ako je na srpskom ili engleskom. Ovih 3% sam previse lenja.
- I'm very very weird.
- ALISA U ZEMLJI CUDA I LUSI NAJBOLJI FILMOVI IKADA, AKO NE RACUNAMO HARI POTERA.
- Volim da vristim, tako se oslobadjam negativne energije.
- Bez svojih slusalica ne bih mogla da zivim. Bukvalno te izvuku u mnogo situacija u kojima ne zelis da ucestvujes. I slusam razne zanrove muzike, od repa, preko roka i popa do reggea, sve.
- Volim horore, creepypastas, horor igrice i sve sto ce me naterati da ostanem budna do 3 ujutru, volim da budem uplasena. BTW, gledanje jednog horor filma potrosi kalorija koliko i setnja od pola sata, mislim da znam kako bih radije potrosila vreme ;)

Pitanja:
  1.Gde si rođena?

U Srbiji, u Novom Sadu
 2.Opiši sebe u 3 reči:

Ufffff... Definitivno sarkasticna ( MNOGO SARKASTICNA ), introvertna (sto sam vec spomenula par puta) i dobar slusalac (Da, znam da su to dve reci nema veze okej?)

  3.Šta je tvoj slatki greh?

Ne znam stvarno :')

 4.Koji kvalitet najviše ceniš kod drugih?

Cenim mnoge stvari, ali ako si tu za mene kad mi trebas, a ne samo kad ti ja trebam, omiljena si mi osoba na svetu okay bye.

 5.Nadaš se da ćeš u životu postići?


Ne znam, nadam se da cu se odseliti u inostranstvo i da cu naci stalan posao tamo. 

6.Tri stvari bez kojih ne možeš?

YouTube, muzika i telefon.

 7.Koji su tvoji omiljeni blogovi?

Ne pratim mnogo blogova, ali ko spada u omiljene blogove vec to zna, zato sto sam toj osobi spomenula par puta ;)

 8.Zašto si počela da bloguješ?

Htela sam mesto na kom mogu da izrazim svoje misljenje, negde gde bi mogla da napisem sta zelim, kad god zelim, iako bi dobila negativne komentare. I volim da pisem, MNOGO, i eto otuda ideja da napravim blog:)

9.Kada bi mogla da biraš mesto u svetu da se tamo odseliš i ostaneš tamo zauvek,šta bi odabrala?

London, ne samo sto volim kisu, vec je i jako lepo mesto koje ne mogu da docekam da posetim. I jezik mi ide od ruke, pa sto da ne? 

10.Šta bi prvo uradila kad bi dobila na lotu?

Ne znam, stvarno ne znam. Verovatno bih otputovala negde (LONDON!!!) i tamo kupila svasta, I KNJIGE! Kupila bih bar 15 knjiga u prvih 10 minuta.

 11.Šta želiš da budeš kad odrasteš?


Samo sam jednoj osobi ovo rekla, i evo, sada cu to i ovde napisati.
Volela bih da budem psihijatar, i znam da to zahteva rad sa raznim ljudima, ali zelim da pomognem drugima. Znam da je depresija jako velik problem danasnjice, i broj depresivnih teenager-a svakim danom raste. Mnogo njih ne potrazi strucnu pomoc, ali zelela bih da budem tu za one koji se odluce da zele nekog da im pomogne. Pisacu jos o svemu ovome u jednom od narednih postova, da ne pretrpam sve ovde.
Takodje, YouTuber, ali iz zabave, hobija, a ne kao stalan posao.


Pa, u svakom slucaju, hvala sto ste citali, i hvala Teodori sto me je nominovala.
Ja ne tagujem zato sto ne znam koga, sorrynotsorry. 

Love, Anon. (Nervira me vise ovaj "nadimak", stavicu nesto novo uskoro.)

2 коментара:

  1. Hvala sto si odgovorila nominaciji. Osecam se kao najveci kreten sto svaki post komentarisem, ali moram. Zaljubljena sam u tvoj blog, S-A-V-R-S-E-N je. Jedva cekam sledeci post (tj ne sledeci, sledeci sam vec procitala. Mislila sam na novi post, post koji ces objaviti posle posta o nastavnicima (ako si razumela)) Nema veze ne znam sta pricam.. Sve u svemu, jako je zanimljiv post, bas sam uzivala dok sam ga citala jer imas odlican stil ♥

    ОдговориИзбриши