Странице

недеља, 28. децембар 2014.

The Best Of...

Okej, JAKO JAKO JAKO MI JE ZAO sto nisam bila na bloggeru neko vreme, prvo nisam imala interneta, a onda nisam imala pristup kompjuteru. Jos jednom se izvinjavam.

Zelela bih da pisem (nadam se redovno) o muzici i knjigama i svim ostalim stvarima  u kojima sam uzivala u poslednje vreme, ali nece biti Montly Favourites zato sto se necu setiti svaki mesec da pisem ovo.


KNJIGE

-Ove nedelje sam KONACNO kupila "Prednosti jednog marginalca", tako da kada je procitam mogu odgledati film, zato sto ja zivim po pravilu prvo kniga onda film. Knjiga je PREZANIMLJIVA, stigla sam do pola i nisam imala toliko vremena da citam, ali danas sam slobodna tako da cu citati posle pisanja ovog posta.

-Knjiga koju sam pocela da citam, ali ovaj put na engleskom jeziku, je Alisa u Zemlji Cuda. Knjigu sam citala na srpskom, i film sam gledala GAZILION PUTA, i on je ubedljivo moj omiljeni Disney film, i vise volim original u animiranoj verziji od rimejka, ali je i on savrsen zato sto glumi Johny Depp, najsavrseniji glumac ikada i definitivno jedan od mojih omiljenih glumaca.

MUZIKA

Nasla sam MNOGO novih izvodjaca (to jest onih koje nisam pre slusala i nisam znala za njih) i opsednuta sam njihovom muzikom. Ali zelim prvo da spomenem izvodjace koje slusam duze vreme, i bila sam opsednuta sa par pesama u poslednje vreme.

1. Ed Sheeran, omiljeni pevac, dzindzer moj lepi:3 Sve njegove pesme volim, i volela bih kad bi neki od vas koji ovo procitaju odvojili malo vremena da ga poslusate OVDE

2. Taylor Swift, moja omiljena pevacuca, sa savrsenstvom od albuma 1989, kojeg nazalost nema na YouTubeu, zbog CopyRights-a. Da.
Pesma koju preporucujem: Blank Space

3. Lorde, takodje moja omiljena pevacica. Sve njene pesme su prosto divne. Njen VEVO kanal mozete naci OVDE.

4. Sia, mislim da mi ne trebaju reci za nju, hvala. 

Noviji izvodjaci/bendovi:

Potpuno sam OPSEDNUTA Foxes-ima, jer ta devojka ima savrsen glas koji mozete cuti OVDE.
Najbolje pesme-
Youth
Clarity ft. Zedd
Glorious


Birdy, koju svi znamo jer je ona autor pesme Not about Angels koja se pojavljuje u The Fault In Our Stars
Omiljena pesma-
Skinny love , inace cover (OFFICIAL od Bon Ivera mozete cuti OVDE (  i zato sto je moj voljeni Ed Sheeran uradio cover koji mozete cuti OVDE)


Sheppard, svidela mi se pesma Geronimo, ali vise su mi se svidele akusticne verzije gde dolaze do izrazaja njihove glasovne sposobnosti (Kako sam samo strucna, ha?)
Akusticna verzija
Ekskluzivna akusticna verzija


Mislim da je to sve za ovaj post, ali pisacu jos ovakvih<33

Hvala na citanju,
Love Anon (Goddamn jos uvek nemam dobar predlog cime ovo da zamenim ._. )


Нема коментара:

Постави коментар