Странице

среда, 3. децембар 2014.

Stand-up comedy - rant no. #1

Ja OBOZAVAM stend-ap komediju. Jedno je kad ti uzmes i ispricas vic, ali ti ljudi... Ja ne mogu da iskazem svoje divljenje prema njima.
Jeste da se oni pripremaju i da znaju unapred sta ce da kazu (dobro, neki rade improvizaciju, ali vecina pripremi sou pre nego sto ga izvede) ali ostaju smireni sve vreme, uspeju da se sete cele "predstave" koje znaju da traju i duze od pola sata.

Ja ne mogu da se setim 2 vica kad treba nekome da ispricam.

Iskreno, obozavam da gledam stend ap komicare, ko god da je. 
Kad je jedan lik, izvinite me ali ne znam kako se zove, napravio je 15o minutnu predstavu gde prica samo o hrani, i da smesno je.

Htela sam da pisem o ovome zato sto sam bas pre nego sto sam pocela da pisem ovo, odgledala sou od sat vremena Boa Burnhama, koji mi se dopao od samog pocetka. Naravno, ranije sam znala za njega, zbog njegove pesme Repeat Stuff koja je parodija, ali je ipak veoma zarazna i volim da je slusam, ali tek sad sam odlucila da odgledam what. koji je stvarno fantastican, iako ima nekoh delova koje ne biste zeleli da gledate sa roditeljima. Da.



Inace, ja sam uvek volela da glumim, i ide mi od ruke ali ne verujem da bi mogla da budem stend ap komicar, iako bi mnogo zelela da se oprobam u tome.

Ovo je bio VEOMA brz rant pre spavanja jer sam morala da pohvalim sve stend ap komicare, i naravno nahvalim Boa, koji je stvarno fantastican, trebali bi da odgledate jednom ako budete imali sat vremena slobodno.

Pisacu vise sledeci put, obecavam, ali morala sam da napisem nesto pre spavanja.

Hvala sto ste citali,

Love, Anon.

2 коментара:

  1. heeej ,ja sam emma <33 iznenadila sam se kada sam vidjela ovo Ihate Everybody ,no onda kada sam pročitala post shvatila sam da si ti jedna kraljica ... <333
    ovako slažem se u potpunosti s tobom i ja to baš volim iako ne pratim baš to često,vjerujem da kada bih ja to pokušala ,da bih se sva izgubila i da bi mi ljudi rekli :vidi ove glupače tako da ja sam možda previše strašljiva ali ja ne volim raditi stvari koje ne znam,a ima mnogo stvari koje ne znam tako da...ghaagahaha xd imam i ja novi post pa posjeti me ako ti nije muka: iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. OMG hvala na komentaru, ja tvoj blog pratim neko duze vreme i upravo sada u drugom tabu pisem komentar na tvom blogu i aaa ja ne verujem hvala ti na svim divnim recima♥ i aa ne znam *fangirlmuch* i hvala ti jos jednom i znam i ja bih isto tako, ja se nebi tolko pogubila koliko bi pocela da se smejem i ne bi nista uradila na kraju ahahh :)

      Избриши